Sprogsporet

Bibliotekernes Sprogspor er bibliotekernes fælles indsats for tidlig sprogstart.

Et tiltag der støtter sprogstimulering og tidlige læsefærdigheder for børn i alderen 0-7 år.

På Sprogsporet.dk kan du oprette en profil og modtage nyheder, anbefalinger og værktøjer, der er tilpasset dig, uanset om du er forældre eller arbejder med børn og sprog.

Sprogsporet.dk indeholder nyheder, anbefalinger og sprogstimulerende aktiviteter og værktøjer.

Klik her for at gå til Sprogsporet.dk og vælg 'Odder Kommune' for mere information, når du opretter profilen på Sprogsporet.dk.

Kontakt Helle Kjærsgaard Nielsen for mere information.  Klik her, hvis du vil skrive en email til Helle Kjærsgaard Nielsen (Åbner i nyt vindue).