Mobiltelefon
Lånehistorik i app'en 'Biblioteket'

Husk dine læste bøger med app'en 'Biblioteket'

16.11.20
I en ny version af appen Biblioteket kan du nu automatisk få en liste over bøger, du har læst. Smart ikke?

ENDELIG!

En funktion, som længe har været et ønske hos rigtig mange brugere, er nu blevet en mulighed i app'en 'Biblioteket': Du kan nu holde styr på, hvilke bøger du har læst.

Automatisk opsamling af dine lån

For at kunne bruge funktionen kræver det, at du giver tilladelse til dataopsamling første gang, du åbner den nye version af app'en. Hent den nye version i App Store eller Google Play. Nogle mobiltelefoner opdaterer selv.

Det er altså version 3.2.0 af app'en, du skal have installeret.

Mobiltelefon, der viser appen Biblioteket

Versionnummeret finder du under punktet 'Mere' i nederste højre hjørne af skærmen.

Når du har sagt ja til dataopsamling, vil dine lån fremover blive samlet på en liste - Lånehistorik - som du finder under 'Min side'.

Tilføj selv titler til dine lån

Du kan også selv tilføje tidligere læste bøger til din 'Lånehistorik':

• Når du har trykket dig ind på en bog i appen, tryk da på de 3 prikker i øverste højre hjørne af skærmen.
  • Vælg 'Tilføj til lånehistorik'.
  • Du finder din Lånehistorik på 'Min side'.

Skærmbilleder af mobiltelefoner

God fornøjelse med App'en 'Biblioteket'.