Læs dine tidsskrifter på eReolen Global

Sådan låner du digitale tidsskrifter

01.03.24
Lån dine ugeblade digitalt på eReolen Global, hvor du logger på med dit biblioteks login.

Danske tidsskrifter

På eReolen Global kan du låne flere danske ugeblade som f.eks. Familie Journalen, Søndag, Isabellas, Antik & Auktion, Psykologi, Spis Bedre med flere.

Du har også adgang til virkelig mange spændende internationale tidsskrifter som f.ekes. National Geographic, Newsweek og Time Magazine.

Brug hjemmesiden eReolen Global og hent appen Libby:

www.ereolenglobal.dk (hjemmesiden åbner i nyt vindue)

Libby by Overdrive i App Store (åbner i nyt vindue)
Libby by Overdrive i Play Butik (åbner i nyt vindue)

eReolen Global/Libby

På eReolen Global / Libby låner du normalt engelske ebøger og lydbøger, men også alle de tidsskrifter, som du har lyst til, både internationale og danske.

På eReolen Global / Libby skal du logge ind med dit almindelige bibliotekslogin, og derefter kan du vælge imellem ebøger, lydbøger, materialer til børn/unge og tidsskrifter (magasiner).
Vær opmærksom på, at alle ebøger og lydbøger er på engelsk.

eReolen Global / Libby indeholder tidsskrifter, der er op til 3 år gamle.

Antal lån og aflevering

Du kan låne lige så mange tidsskrifter, som du vil. Det er samtidig muligt at låne to engelske ebøger eller lydbøger ad gangen.

De tidsskrifter som du låner bliver automatisk afleveret igen efter 21 dage, hvorefter de forsvinder fra din oversigt.

Det er muligt at få en besked, når næste nummer af tidsskriftet udkommer.

Et tidsskrift er tilgængeligt online på samme tid, som det trykte tidsskrift evt. udkommer.

For at benytte eReolen Global, skal du være bosat i Odder Kommune.