Mobiltelefon med App'en Biblioteket

Kender du app'en Biblioteket?

08.03.20
App'en giver en super god brugeroplevelse på mobile enheder. Her kan du søge, reservere og blive inspireret. Prøv den - den er virkelig "lækker" :-)

Hvad kan du med app'en?

App’en Biblioteket har et moderne og brugervenligt design, og funktionerne er fleksible og intuitive i brug. Med app’en Biblioteket har du altid Odder Bibliotek lige ved hånden. Søg, reservèr, bliv inspireret, login og se din lånerstatus.

Bliv inspireret !

App’en Biblioteket er spækket med inspiration og gode forslag til dig. Du kan finde en masse hylder med inspiration fra f.eks. eReolen.

Søg på tværs af alt !

Med app’en Biblioteket kan du søge på tværs af fysiske og digitale materialer, så finder du ikke bogen i fysisk form, kan det være, at du kan få den som e-bog eller lydbog. Med ét klik hopper du over i app’en eReolen - så bliver det ikke nemmere.

Glemte du at aflevere?

No problem ! App’en Biblioteket sørger for, at minde dig om det, når dit materiale snart skal afleveres. Med beskeder fra app’en Biblioteket bliver du hele tiden holdt opdateret om, at et materiale snart skal afleveres, og du får også besked, når et reserveret materiale ligger klar til afhentning på biblioteket. Klik her og læs, hvordan du slår push-beskeder til i App'en Biblioteket (Åbner i nyt vindue).

Hent App'en Biblioteket i App Store eller Google Play

Søg på "Biblioteket" i App Store eller Google Play og hent app'en. Vælg Odder som kommune, og så er du igang. Login er det samme, som du bruger via vores hjemmeside - altså CPR-nummer/Lånernummer + PIN-kode.

Klik her for at hente din App Biblioteket i App Store til iOS-enheder (Åbner i nyt vindue)

Klik her for at hente din App Biblioteket i Google Play til Androide enheder (Åbner i nyt vindue)

Prøv den! God fornøjelse