Frustreret studerende med computer
Book en bibliotekar

Skal du skrive SRP?

18.01.24
Har du brug for hjælp? Du kan booke en bibliotekar, hvis du har brug for råd og vejledning til at søge information og viden på biblioteket i forbindelse med opgaveskrivning.

Når du booker en bibliotekar, får du ½ times vejledning af en bibliotekar, hvor I sammen finder relevant materiale på et tidspunkt, der passer dig.

Tilbuddet henvender sig til alle studerende og andre, der har brug for en dyberegående søgning af informationer og litteratur.

Klik her og læs meget mere om, hvordan du booker en bibliotekar (Åbner i nyt vindue).

Du kan også ringe til os på hverdage mellem kl. 10-17. Så kan vi aftale, hvordan vi bedst kan hjælpe dig i gang med din opgave.

Du kan også skrive direkte til en bibliotekar. Skriv til: malene.munk@odder.dk eller gitte.buur@odder.dk

Materialer